Wielu z czytelników z pewnością przyzna nam rację, że w obecnych czasach do nowych klientów, których to zainteresować można by oferowanymi usługami bądź też towarami trafić jest coraz trudniej.
Konsumenci bombardowani z każdej strony reklamami, materiałami promocyjnymi oraz informacjami o promocjach i wyprzedażach w formie wielkopowierzchniowej stają się na nie coraz bardziej odporni.
Dlatego też przemysł informatyczny oraz branża marketingowa połączyły siły, czego rezultatem są tak zwane totemy zewnętrzne, które mogą być wykorzystane nie tylko jako standardowe kioski multimedialne ale także – jako przestrzenie, na których można będzie prezentować obecną ofertę danego przedsiębiorstwa.
Totem zewnętrzny jako produkt wybierany jest coraz chętniej nie tylko przez duże korporacje, ale także przez właścicieli mniejszych przedsiębiorstw, którzy to pragną postawić na innowacje. Wyrób taki cechuje się bardzo dużą odpornością na uszkodzenia mechaniczne, niekorzystne warunki atmosferyczne oraz różnorakie czynniki zewnętrzne, co z kolei sprawi, że będzie on mógł stanąć przed siedzibą firmy lub jedną z jego filii, przyciągając tym samym zainteresowanych konsumentów.
Bez wątpienia przy pomocy takiego totemu będą oni mogli zaznajomić się z obecnym portfolio produktowym bądź usługowym przedsiębiorstwa, jako że sam ekran totemu jest niezwykle czytelny i cechuje się dużym nasyceniem kolorów, a niejednokrotnie w wyrobach takich są dodatkowo aplikowane funkcje dotykowe, które to doskonale znamy z kiosków multimedialnych oraz ekranów informacyjnych niejednokrotnie montowanych w salach wystawowych muzeów na terenie całego kraju.
Uważamy, że totem zewnętrzny to doskonałe, a jednocześnie nienachalne medium reklamowe, które idealnie odpowiada na potrzeby nowoczesnego świata, a przede wszystkim – na wzrastające zainteresowanie cyfryzacją i komputeryzacją.
Przedstawienie oferty produktowej lub usługowej w nadmienionej formie zwalnia przedsiębiorcę z konieczności zadbania o postawienie na pierwszej linii kontaktów z potencjalnym klientem pracownika, bowiem wszystkie podstawowe informacje będzie w stanie zaprezentować osobie zainteresowanej działający w sposób bezobsługowy urządzenie. Z uwagi na jego uniwersalność, w dowolnym momencie możliwa będzie zmiana jego przeznaczenia lub też całkowite przeprogramowanie bez ponoszenia z tego tytułu nadmiernych kosztów.
Totem zewnętrzny zaskarbił sobie ogromną popularność przedsiębiorców prowadzących działalność poza granicami naszego kraju, a obecnie zaczyna robić furorę także w Polsce. Uważamy, że doskonały stosunek ceny do jakości sprawi, że rodzimi właściciele firm, zakładów usługowych oraz fabryk na przestrzeni kolejnych lat będą coraz chętniej sięgać po omawiane dziś rozwiązanie celem jeszcze pełniejszego oraz bardziej przystępnego zareklamowania świadczonych klientom usług i oferowanych im towarów.
Nie ukrywamy, że niezwykle nas ten fakt cieszy, jako że pokazuje on rosnące zaufanie rodaków do gadżetów i urządzeń elektronicznych najnowszej generacji!